Włączasz BLIK
i płacisz w mig

Sprawdź szybkie i bezpieczne płatności
BLIKIEM w aplikacji Citi Mobile®.

Czym jest BLIK?

Szybkie płatności – w sklepach internetowych i stacjonarnych.

Wygodna wypłata z większości bankomatów w Polsce – bez użycia karty.

Błyskawiczne przelewy z telefonu na telefon – wystarczy numer telefonu odbiorcy.

Płatności bez podawania
danych karty.

Z BLIKA skorzystasz używając najnowszej wersji aplikacji Citi Mobile® - płatności BLIKIEM są dostępne zarówno dla posiadaczy Konta Osobistego oraz Karty Kredytowej Citibank.

Jak to działa?​

  • Płać w internecie

    W sklepach internetowych, które umożliwiają płatności BLIKIEM, zapłacisz szybko i bezpiecznie - bez podawania numeru karty płatniczej.

    • Na stronie sklepu internetowego wybierz płatność za pomocą BLIKA.
    • W aplikacji Citi Mobile wybierz Kod BLIK aby wyświetlić jednorazowy kod (kod BLIK można wygenerować na ekranie logowania bądź po zalogowaniu w sekcji Płatności).
    • Wprowadź kod na stronie płatności w sklepie internetowym.
    • Następnie otrzymasz komunikat w telefonie o konieczności potwierdzenia płatności.
    • Sprawdź szczegóły płatności i zatwierdź ją wprowadzając swój 6-cyfrowy Citi Mobile Token PIN.
  • Płać w sklepach

    Nie musisz mieć przy sobie portfela - za zakupy w sklepach stacjonarnych, które umożliwiają płatności BLIKEM – zapłacisz wygodnie. Wystarczy Ci tylko telefon z aplikacją Citi Mobile.

    • Przy kasie poinformuj sprzedawcę, że będziesz płacić BLIKIEM.
    • W aplikacji Citi Mobile wybierz Kod BLIK aby wyświetlić jednorazowy kod (kod BLIK można wygenerować na ekranie logowania bądź po zalogowaniu w sekcji Płatności).
    • Wprowadź kod BLIK na terminalu
    • Następnie otrzymasz komunikat w telefonie o konieczności potwierdzenia płatności.
    • Sprawdź szczegóły płatności i zatwierdź ją wprowadzając swój 6-cyfrowy Citi Mobile Token PIN.
  • Wypłacaj gotówkę w bankomacie

    Wypłacaj gotówkę kodem BLIK w bankomatach, które umożliwiają operacje BLIKIEM. Nie potrzebujesz już karty i portfela.

    • W bankomacie wybierz BLIKA jako sposób wypłaty gotówki.
    • W aplikacji Citi Mobile wybierz Kod BLIK aby wyświetlić jednorazowy kod (kod BLIK można wygenerować na ekranie logowania bądź po zalogowaniu w sekcji Płatności).
    • Wprowadź kod w bankomacie, wybierz kwotę i zatwierdź.
    • Następnie otrzymasz komunikat w telefonie o konieczności potwierdzenia płatności.
    • Sprawdź szczegóły płatności i zatwierdź ją wprowadzając swój 6-cyfrowy Citi Mobile Token PIN.
  • Wykonaj przelew na numer telefonu

    Rozliczaj się ze znajomymi natychmiastowo i bezpłatnie, znając jedynie ich numer telefonu. Ich bank musi również udostępniać funkcję Przelew na telefon BLIK.

    • Na ekranie logowania w aplikacji Citi Mobile wybierz Przelewy na telefon BLIK.
    • Z książki kontaktów wybierz osobę, do której chcesz wysłać przelew. Możesz też wpisać numer telefonu ręcznie
    • Wprowadź nazwę odbiorcy, tytuł oraz kwotę i potwierdź przelew.
    • Potwierdź przelew za pomocą Citi Mobile Token PIN.
    • Gotowe! Odbiorca błyskawicznie otrzyma od Ciebie pieniądze.

    WAŻNE! Jeśli chcesz otrzymywać przelewy na telefon BLIK od innych osób na swój rachunek w Citi Handlowy, koniecznie zarejestruj swój numer telefonu w usłudze przelew na telefon BLIK. Aby to zrobić:

    • Po zalogowaniu do aplikacji Citi Mobile wybierz menu Płatności, a następnie opcję Ustawienia BLIK.
    • W polu Numer telefonu zarejestrowany w usłudze Przelewy na telefon BLIK zobaczysz numer telefonu zarejestrowany w systemie Banku i jego status w usłudze Przelew na telefon BLIK.
    • Kliknij na to pole, aby przejść do rejestracji.
    • Wybierz rachunek w Citi Handlowy, na który chcesz otrzymywać Przelewy na telefon BLIK i potwierdź rejestrację.
    • Gotowe! Przelewy na telefon BLIK będzie otrzymywał na swój rachunek w Citi Handlowy.

    PAMIĘTAJ, że do odbioru Przelewów na telefon BLIK wystarczy, że zarejestrujesz swój numer telefonu w usłudze Przelew na telefon BLIK. Aby odebrać przelew nie musisz wykonywać żadnych dodatkowych czynności, w tym: klikać w link, potwierdzać odbioru przelewu ani podawać żadnych danych.

Usługi maklerskie Usługi maklerskie

Jak zacząć?

Zacznij swoją przygodę z BLIKIEM jeszcze dziś! Pobierz aplikację Citi Mobile:

Bezpieczeństwo​

1. Korzystając z usługi BLIK generowany jest jednorazowy kod - aktywny jedynie przez 120 sekund.

2. Każda transakcja musi być przez Ciebie zatwierdzona w aplikacji mobilnej za pomocą Citi Mobile Token PIN.

WAŻNE – Nigdy nie podawaj kodu BLIK osobom, których tożsamości nie potrafisz zweryfikować np. zadzwoń i upewnij się co do intencji tej osoby. Zanim zaakceptujesz płatność, sprawdź jej szczegóły – kwotę, nazwę sklepu. Pamiętaj, że kiedy podajesz kod BLIK i zatwierdzasz transakcję w aplikacji, oznacza to, że pieniądze przelewane są z Twojego rachunku do odbiorcy.

Pytania i odpowiedzi

Dokumenty do pobrania

Informacje dodatkowe

  • Informacje dodatkowe

    Bank Handlowy w Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa, zarejestrowany w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr. KRS 000 0001538; NIP: 526-030-02-91; wysokość kapitału zakładowego wynosi 522.638.400 złotych; kapitał został w pełni opłacony. Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Citi Handlowy oraz znak graficzny Citi są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do podmiotów grupy Citigroup Inc. Szczegółowe informacje na temat opłat i prowizji dostępne są w Tabeli Opłat i Prowizji na citibank.pl/dokumenty/.