Włączasz BLIK
i płacisz w mig
Sprawdź szybkie i bezpieczne płatności
BLIKIEM w aplikacji Citi Mobile®.
Czym jest BLIK?
Szybkie płatności – w sklepach internetowych i stacjonarnych.
Wygodna wypłata z większości bankomatów w Polsce – bez użycia karty.
Błyskawiczne przelewy z telefonu na telefon – wystarczy numer telefonu odbiorcy.
Płatności bez podawania
danych karty.
Z BLIKA skorzystasz używając najnowszej wersji aplikacji Citi Mobile® - płatności BLIKIEM są dostępne zarówno dla posiadaczy Konta Osobistego oraz Karty Kredytowej Citibank.
Jak to działa?
-
Płać w internecie
W sklepach internetowych, które umożliwiają płatności BLIKIEM, zapłacisz szybko i bezpiecznie - bez podawania numeru karty płatniczej.
- Na stronie sklepu internetowego wybierz płatność za pomocą BLIKA.
- W aplikacji Citi Mobile wybierz Kod BLIK aby wyświetlić jednorazowy kod (kod BLIK można wygenerować na ekranie logowania bądź po zalogowaniu w sekcji Płatności).
- Wprowadź kod na stronie płatności w sklepie internetowym.
- Następnie otrzymasz komunikat w telefonie o konieczności potwierdzenia płatności.
- Sprawdź szczegóły płatności i zatwierdź ją wprowadzając swój 6-cyfrowy Citi Mobile Token PIN.
-
Płać w sklepach
Nie musisz mieć przy sobie portfela - za zakupy w sklepach stacjonarnych, które umożliwiają płatności BLIKEM – zapłacisz wygodnie. Wystarczy Ci tylko telefon z aplikacją Citi Mobile.
- Przy kasie poinformuj sprzedawcę, że będziesz płacić BLIKIEM.
- W aplikacji Citi Mobile wybierz Kod BLIK aby wyświetlić jednorazowy kod (kod BLIK można wygenerować na ekranie logowania bądź po zalogowaniu w sekcji Płatności).
- Wprowadź kod BLIK na terminalu
- Następnie otrzymasz komunikat w telefonie o konieczności potwierdzenia płatności.
- Sprawdź szczegóły płatności i zatwierdź ją wprowadzając swój 6-cyfrowy Citi Mobile Token PIN.
-
Wypłacaj gotówkę w bankomacie
Wypłacaj gotówkę kodem BLIK w bankomatach, które umożliwiają operacje BLIKIEM. Nie potrzebujesz już karty i portfela.
- W bankomacie wybierz BLIKA jako sposób wypłaty gotówki.
- W aplikacji Citi Mobile wybierz Kod BLIK aby wyświetlić jednorazowy kod (kod BLIK można wygenerować na ekranie logowania bądź po zalogowaniu w sekcji Płatności).
- Wprowadź kod w bankomacie, wybierz kwotę i zatwierdź.
- Następnie otrzymasz komunikat w telefonie o konieczności potwierdzenia płatności.
- Sprawdź szczegóły płatności i zatwierdź ją wprowadzając swój 6-cyfrowy Citi Mobile Token PIN.
-
Wykonaj przelew na numer telefonu
Rozliczaj się ze znajomymi natychmiastowo i bezpłatnie, znając jedynie ich numer telefonu. Ich bank musi również udostępniać funkcję Przelew na telefon BLIK.
- Na ekranie logowania w aplikacji Citi Mobile wybierz Przelewy na telefon BLIK.
- Z książki kontaktów wybierz osobę, do której chcesz wysłać przelew. Możesz też wpisać numer telefonu ręcznie
- Wprowadź nazwę odbiorcy, tytuł oraz kwotę i potwierdź przelew.
- Potwierdź przelew za pomocą Citi Mobile Token PIN.
- Gotowe! Odbiorca błyskawicznie otrzyma od Ciebie pieniądze.
WAŻNE! Jeśli chcesz otrzymywać przelewy na telefon BLIK od innych osób na swój rachunek w Citi Handlowy, koniecznie zarejestruj swój numer telefonu w usłudze przelew na telefon BLIK. Aby to zrobić:
- Po zalogowaniu do aplikacji Citi Mobile wybierz menu Płatności, a następnie opcję Ustawienia BLIK.
- W polu Numer telefonu zarejestrowany w usłudze Przelewy na telefon BLIK zobaczysz numer telefonu zarejestrowany w systemie Banku i jego status w usłudze Przelew na telefon BLIK.
- Kliknij na to pole, aby przejść do rejestracji.
- Wybierz rachunek w Citi Handlowy, na który chcesz otrzymywać Przelewy na telefon BLIK i potwierdź rejestrację.
- Gotowe! Przelewy na telefon BLIK będzie otrzymywał na swój rachunek w Citi Handlowy.
PAMIĘTAJ, że do odbioru Przelewów na telefon BLIK wystarczy, że zarejestrujesz swój numer telefonu w usłudze Przelew na telefon BLIK. Aby odebrać przelew nie musisz wykonywać żadnych dodatkowych czynności, w tym: klikać w link, potwierdzać odbioru przelewu ani podawać żadnych danych.
Bezpieczeństwo
1. Korzystając z usługi BLIK generowany jest jednorazowy kod - aktywny jedynie przez 120 sekund.
2. Każda transakcja musi być przez Ciebie zatwierdzona w aplikacji mobilnej za pomocą Citi Mobile Token PIN.
WAŻNE – Nigdy nie podawaj kodu BLIK osobom, których tożsamości nie potrafisz zweryfikować np. zadzwoń i upewnij się co do intencji tej osoby. Zanim zaakceptujesz płatność, sprawdź jej szczegóły – kwotę, nazwę sklepu. Pamiętaj, że kiedy podajesz kod BLIK i zatwierdzasz transakcję w aplikacji, oznacza to, że pieniądze przelewane są z Twojego rachunku do odbiorcy.
Pytania i odpowiedzi
Dokumenty do pobrania
Informacje dodatkowe
-
Informacje dodatkowe
Bank Handlowy w Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa, zarejestrowany w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr. KRS 000 0001538; NIP: 526-030-02-91; wysokość kapitału zakładowego wynosi 522.638.400 złotych; kapitał został w pełni opłacony. Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Citi Handlowy oraz znak graficzny Citi są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do podmiotów grupy Citigroup Inc. Szczegółowe informacje na temat opłat i prowizji dostępne są w Tabeli Opłat i Prowizji na citibank.pl/dokumenty/.